آموزش زبان انگلیسی درجه یازدهم
نوشته شده توسط : hossein parto

 

یم. باشه، من باید طرفای ۱۰ برگردم

 

سه بیانیه، سوالات مطرح‌شده، صفحه ۱۶استفاده اولیه از یک بیانیه این است که به شما اطلاعات بدهد: برنامه‌ای در مورد حیات وحش را امشب در تلویزیون پخش کنید. اما برخی از بیانیه‌ها بیش از ارائه اطلاعات انجام می‌دهند. زمانی که آدریان می‌گوید من این برنامه را برای شما ضبط خواهم کرد، او در حال ارائه ویدیو برای آن است. اظهارات او پیشنهادی برای انجام کاری است که استلا با تشکر از وی می‌پذیرد. و ما می‌توانیم آن را با هم ببینیم، پیشنهادی است که استلا با آن موافق است.کاربردهای مختلفی از جمله وجود دارد. در اینجا چند مثال آورده شده‌است.با ابراز موافقت: شما کار درست را انجام می‌دهید.با آن همدردی نشان داد: بخت بد بود که آزمون عبور نکردی.با کسی حرف بزنم، خیلی ازت ممنونمدرخواست اطلاعات: من باید برنامه‌های شما را بدانم. دستور می‌دهم: من می‌خواهم تو بیشتر تلاش کنی.در برخی شرایط ما می‌توانیم از یک عبارت یا یک نوع محکومیت دیگر استفاده کنیم. این بیانیه را مقایسه کنید که من باید طرح‌های شما را بدانم، سوال شما چیست؟ و در مورد برنامه‌های خود به من بگویید. همه اینها برای درخواست اطلاعات به کار می‌روند.۳ فعل performativeبرخی از افعال کنونی استفاده از عبارت را بیان می‌کنند، عملی که انجام می‌دهد.. امیدوار بودم که خوب باشممعذرت می خوام.. معذرت میخوامپیش‌بینی: من یک بازی نزدیک را پیش‌بینی می‌کنم.تقاضای نیروی کمکی: شما تقاضا دارید که اتاق خود را با ۱۰.۰۰ تخلیه کنید.افعال انتخابی عبارتند از: پ یادگیری زبان انگلیسی  ذیرش، تصدیق، تصدیق، اعتراف، اعتراف، اعتراف، انکار، مخالفت، انکار، تضمین، تضمین، درخواست، پیش‌بینی، درخواست، پیشنهاد، درخواست، درخواست، رد کردن، درخواست، درخواست، درخواست، رد کردن، درخواست، درخواست، رد کردن، درخواست،پیشنهاد می‌کنم، ممنون، هشدار.گاهی اوقات از یک فعل modal یا بیان مشابه استفاده می‌کنیم. این کار معمولاً این عبارت را کم‌تر مستقیم و دقیق‌تر و مودبانه تر می‌کند.به شما توصیه می‌کنم که مشاور حقوقی ببینید.. باید اصرار کنم که قوانین رو ادامه بدیماطلاع دادن: باید به شما اطلاع دهم که ناموفق بوده‌اند.برخی از نمونه‌های معمول این است: باید اعتراف کنیم، باید اعتراف کنیم، باید اعتراف کنیم، باید اعتراف کنیم، باید اعتراف کنیم، باید اصرار کنیم، باید اصرار کنیم، باید اعتراض کنیم، باید اعتراض کنیم، باید هشدار بدهیم، باید هشدار بدهیم، باید هشدار بدهیم.نکته a به طور کلی، افعال گفتاری نسبتاً emphatic هستند. قول می‌دهم که خوب باشم، قول emphatic از آنچه که خوب باشم، و ۷ پیشنهاد می‌کنم که با هم تماشا کنیم، more از آن است که می‌توانیم با هم تماشا کنیم. ب بعضی از افعال گفتاری رسمی هستند.سفارش می‌کنم و از شما خواهش می‌کنم که ساختمان را ترک کنید. من این سوپرمارکت را باز می‌گویم.ج با چند فعل که می‌توانیم از زمان حال استفاده کنیم.به شما اخطار می‌کنم که زیاد نزدیک نشوید، من به شما اخطار می‌کنم. ما پیشنهاد می‌کنیم / ما پیشنهاد مصالحه می‌کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: